Zoeken
4

Brian Schippers uit Vlijmen schrijft:

Brian Schippers

Deze recentie is op geplaatst op Klantenvertellen.nl

Afspraak gemaakt gemaakt voor het plaatsen van mijn schutting al maanden vooraf. Op de dag zelf maar eens gaan bellen waar men bleef, stond mijn afspraak helemaal niet op die dag. Nakijken in het systeem, ohja, foutje, maar helaas konden ze die dag niet meer komen. Dag erna kwam men, niks anders dan lof over het harde werken, had men de verkeerde poort bij, verkeerde afdeklatten bij, en men was er van op de hoogte, niks gecommuniceerd. Afspraak voor de week erop op woensdag om alles af te ronden. Die woensdag om half 4 maar weer eens bellen, stond de afspraak er weer niet in, konden ze vrijdag pas weer langskomen. Op vrijdag alles keurig afgehandeld.
Maar man man, die communicatie, en als antwoord krijgen dat men 2x niet komt opdagen, “ach, dat kan toch gebeuren” zegt voor mij genoeg.